hotelparking per 24 uur?

• Sarah

Hallo,

Mijn vraag heb ik ook al naar het hotel zelf gestuurd maar ik krijg geen reactie. Misschien weet iemand hier het antwoord.

Zoals ik al eerder heb gezegd gaan we met de auto naar Parijs morgen. Bij ons hotel zit een parkeerplaats/terrein. Daar betaal je per 24 uur €27,50 voor.Nou blijven wij waarschijnlijk net wat langer gezien onze verwachtte aankomsttijd en verwachtte terugreistijd (we denken rond een uur 55). Moet je dan toch voor 72 uur betalen?

Groetjes!

• REINNERA

Hoi Sarah

Ik weet niet waar je zit in Parijs .

Maar wij gaan zelf al jaren naar GARAGE D'ABBEVILLE in 5 Rue de A'bbeville 75010 ,

dat is een openbare parking en je betaalt gewoon per uur .

Je krijgt een kaart en als je een stempel op de kaart laat zetten van je hotel

dan betaal je toeristen tarief en dat is 10 euro per dag .

Dat is voor Parijs supergoedkoop en we zijn zeer tevreden over die garage .

Afgelopen week zijn we op donderdag om 3 uur ingereden tot zondagmiddag 2 uur en we betaalden 33 euro .

En afgelopen zomer was dat voor 12 dagen 125 euro .

We gaan al jaren naar t zelfde hotel Parisiana in Rue de Chabrol en dat bevalt ons prima dus zien we geen reden dat te veranderen .

Misschien heb je niets aan deze info misschien wel .

groetjes en veel plezier in Parijs

Reinnera

• Sarah

Wij zitten er niet ver vandaan, maar als de parking toch bij het hotel zit. En ik neem aan dat als het hotel een eigen parking heeft ze niet meewerken aan zoiets want daar verdienen ze niks op.

Toch bedankt voor de tip!, misschien is dat een plek om onze auto neer te zetten als we inderdaad niet langer kunnen blijven.