2x Outlet shoppen Parijs, welke is goedkoper??

• vanberkelvenloo@wanadoo.nl

Geacht forum,

Wij vliegen di. 23/2 naar Parijs en komen aan op Charles de Gaulle rond 09.00 nu willen we gelijk door naar Troyes Designer Outlet La voie du Bois, 10150 Pont-Sainte-Marie, France +33 (0) 3 25 70 47 10 www.mcarthurglen.fr/destockage-en/troyes/troyes.php. Hoe kunnen we het beste daar naar toe en kan dit met de trein of metro vanaf het vliegveld? Kan dit dan met zo'n meerdaagse metrokaart?

Is iemand hier al eens geweest en schelen de prijzen tov La Vallée Village , dat outlet center bij Disney,? Daar zitten wij ook in het hotel (Radison blu HoteI at Disneyland).

Is het uberhaupt aan te raden om naar die 2 outletcenters te gaan of is het veel van hetzelfde? Ik ben benieuwd naar de reacties, alvast bedankt!

Ook ben ik op zoek naar meer shopping tips vwb outlet designers kleding met grote kortingen…

Cherida

• Franco

Het beste advies is: cancel het vliegtuig (energieverspilling), neem de trein, doneer het geld dat je wilde wegsmijten aan kleding aan een goed doel, neem relaxed de metro, ga op een terras zitten, kijk om je heen en denk: ik heb het zelfs zonder de designerkleding met grote kortingen toch heel leuk. En als dat van je afstraalt zijn de mensen om je heen ook heel aardig en heb je een heerlijk verblijf in parijs.

Veel plezier!

Franco

• parijs

(tu)

;)

• Perraudin

Cherida

De Outlet van Val d'europe is prima ! Daarnaast is een goed winkelcentrum met een Auchan, GAP etc . Het nieuwe stadje eromheen is ook wel aardig. Een goed plek dus en ook goed bereikbaar met de RER .

Ik heb een tijdje terug voor parijsaanbiedingen.nl wat hotels rondom val d'europe op een rijtje gezet: http://weblogparijs.typepad.com/parijsaanbiedingen/2010/01/hotels-nabij-disney.html