appartement 8 personen

• Marga

Hallo,

Met onze jongste dochter (18 jaar) en een vriendin zouden we van 16- 23 oktober a.s. naar Parijs. Nu heeft onze oudste dochter met haar vriend het plan opgevat om mee te gaan waarop onze middelste dochter en vriend ook graag mee willen. Heel gezellig allemaal, maar om 4 kamers een week in een hotel af te huren wordt toch wel een beetje gortig.

We zijn dus op zoek naar een appartement waar we gezamenlijk kunnen verblijven. We willen in elk geval 4 aparte slaapkamers en een goede trein of metro verbinding zodat we met ongeveer 20 minuten ook daadwerkelijk in het centrum van Parijs zijn.

We gaan met 2 auto's die we bij het appartement moeten kunnen parkeren.

Iemand goede suggesties?

Alvast bedankt voor de moeite!

Gr. Marga

PS Ik heb al even gegoogled, maar bij de namen die het eerst naar boven kwamen was het of niet voor 8 personen, of werd het onbetaalbaar. Ik ben ze al tegen gekomen voor ruim € 1600,00 per nacht!!!

• Els

Als je een appartement met 4 kamers wilt, ben je per definitie peperduur uit. Een alternatief is 4 kamers in een 1- of 2-sterrenhotel (Etap, Ibis of Campanile), of de jeugdherberg. In het BVJ Centre International kun je ook tweepersoonskamers krijgen.

• Rudy

Hoi Marga,

Beetje laat, het is inmiddels November en ik neem aan dat je al in Parijs bent geweest. Ik vraag me af of het gelukt is. Het valt niet mee op appartementen te vinden voor 8 personen in het centrum van Parijs voor een betaalbare prijs. Ik woon zelf sinds jaren in Parijs en samen met een vriend heb ik een site opgericht om zijn 2 appartementen te verhuren zonder dat daarbij de online boekingskosten worden verrekend. Inmiddels hebben andere appartementen eigenaren zich bij ons aangemeld en hebben we meer keus qua locatie, beschikbaarheid en prijs.

Een maand geleden hadden we een eensgelijks verzoek, een appartement voor 9 personen. Dit hebben we kunnen regelen voor 495 EUR per nacht en in het hartje van Parijs, nabij Havre Caumartin/ Gare Saint Lazare. Dit is bijvoorbeeld maar 5 minuten lopen van La Fayette en Opera.

Beetje laat mijn reactie, maar misschien is het zo goed bevallen wil je het nog eens over doen. Onze site is : www.paris-room-rental.com.

Groet,

Rudy