Hotel Parijs

• Marian

Mijn dochter (10 jr.) en ik willen binnenkort een dag of vier naar Parijs. Heeft iemand een suggestie voor een leuk hotel in een gezellige ('s avonds veilige) buurt in het centrum?

• gast

Hey!

2 jaar geleden ben ik ook naar Parijs geweest voor weekendje en wij (vriendin en ik) hebben ons goed vermaakt in het Musset hotel (google: musset parijs). Een goede uitvalsbasis voor in de avond en dichtbij het openbaar vervoer. Een andere aanrader is een fietstour. Deze hebben wij toen ondernomen via www.toursinthecity.com en heeft ons in korte tijd veel van de stad laten zien! Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt!

Groetjes,

Steven

• Perraudin

Dag Marian

Ik vind Hotel de 3 college een fijn hotel in het rustige deel van Quartier Latin. Vlakbij het Pantheon, Jardin du Luxembourg.

Ook vind ik hotel Regyn's op Montmartre erg prettig.

groet

• H.v.Nierop

Pas terug uit Parijs. Gelogeerd in hotel Bastille de Launay, gelegen in rustige straat vlakbij een van de leukste wijken van Parijs, de Marais. Beslist een aanrader, zeer schoon (hebben we wel eens anders meegemaakt in Parijs), bijzonder aardig personeel voor wie niets teveel is.

• Perraudin

Ja Hotel Bastille de Launay ziet er ook goed uit. De recensies bij Booking zijn goed en de lokatie is ook heel gunstig. De Marais heb je op loopafstand . Ook prijzen zijn voor Parijs begrippen heel redelijk (100-115 € p/n)

In de Marais heeft Hotel Pratic ook wel mijn symphatie. Midden in de Marais en je je kijkt uit op het Place du Marché Saint Catharine met o.a. aardige terrassen, een theatertje en een bijzonder joods restaurant.

• H.v.Nierop

Via FastBooking.com 536 euro betaald voor 4 nachten, inclusief 88 euro ontbijt voor 2 personen). Ontbijten kan ook in ieder cafeetje in de buurt.

• Perraudin

Dag

Voor die prijs heb je de luxe (privilege) kamer in Regyn op Place des Abesses in Montmartre met uitzicht over de stad ;-) Dat is echt een aanrader!

• Rudy

Hoi Marian,

Ik weet niet of je alleen geïnteresseerd bent in een hotel, maar als een appartement OK voor je is, dan raad ik onze site aan:

www.paris-room-rental.com. Kwalitatieve appartementen in het centrum van Parijs voor een zeer aantrekkelijke prijs. Zeker goedkoper dan rental agencies en veel kwalitatieve hotels …

Succes met de speurtocht !

Groet,

Rudy