Wachttijden Tour Montparnasse

• hans1

Vorig jaar hebben wij de Eiffeltoren beklommen, hiervoor waren heel lange wachttijden. Graag zou ik willen weten of jebij de Tour Montparnasse ook zo lang moet wachten (langer dan een uur) voor je in de lift mag. Dan zijn we eventueel vast voorbereid….

• Yvon3

Nee hoor,daar hoef je niet te wachten,(misschien een paar minuten als hij vol is)

ik ben er drie keer geweest en kon alle keren zo de lift in!

Een aanrader hoor,vooral als het helder is,zie je heel Parijs!

Geniet er van!

• Chris

Hoi Hans

Tour Montparnasse is zelfs mooier dan de Eiffeltoren.

Als je boven van het uitzicht geniet, kun je namelijk de Tour Montparnasse niet zien :-)

Is maar gekheid hoor.

Ben al tig keer boven geweest en maar één keer een kwartiertje moeten wachten.

Stond net een rij van 2 bussen Japanners.

Alleen de lift is al een belevenis, in 38 seconden naar boven met een snelheid van 60km/uur

TIP: vergeet niet te kijken naar de expositie van de bouw van de toren (56e verdieping)

Ze hebben trouwens een prachtige site

http://www.tourmontparnasse56.com/

• Yvon3

Wat een geweldig leuke site is dit zeg,ik ben net geweest en heb even virtueel na zitten genieten!(tu)

• hans1

We zijn inmiddels geweest en we hoefden inderdaad niet te wachten om in de lift te mogen. Helaas was het dakterras dicht in verband met werkzaamheden, een goede reden om er nog eens terug te gaan!

• Chris

Hoi Hans, weet je ook toevallig wanneer het weer open gaat?

• hans1

Ne Chris, daar heb ik niet op gelet.

• Chris

Ik wil namelijk over een paar weken naar boven een aantal hoge resolutie foto's nemen

Er staat niets op hun site namelijk, maar we zien wel.

groeten, Chris