Voetbaltickets PSG

  • marc

    Weken terug kaarten besteld, bevestiging ontvangen van de bestelling en betaling.

    tot op heden geen kaarten in de bus!! ik krijg ook geen contact met de ticketservice

    en op mijn mails wordt niet gereageerd. Volgende week vertrek ik richting Parijs, dus

    enige haast bij PSG is wel geboden.

    Iemand nog tips of…?

  • juultje29

    Misschien als je ze nog steeds niet hebt gekregen, kan je denk ik ook langs het loket gaan met je bewijs van aankoop.

    Heb je wel het goede nummer van psg?

  • marc

    kun jij me misschien helpen aan t juiste nummer?

    als ik ze niet kan bereiken, neem ik mijn bevestiging ed mee..

  • juultje29

    dit nummer van de boutique + 33 (0) 1 47 43 72 91

    en ik zie dit nummer 32 75, maar volgens mij kan je dat alleen van uit frankrijk bellen. Als je mij wat info geeft dan wil ik best bellen.

  • juultje29

    het is inmiddels gelukt?

  • Marc

    we hebben eindelijk contact kunnen leggen met de ticketbox en we moesten de bevestiging e.d. meenemen

    en dan konden we de tickets bij het stadion ophalen, ben benieuwd! we vertrekken a.s. maandag naar Parijs

    en rijden dan direct langs het Parc des Princes…ik laat het je weten hoe eea gelopen is. Groet

  • juultje29

    gelukkig is het gelukt! veel plezier in parijs en de wedstrijd

  • marc

    Dag juultje, na anderhalf uur wachten bij de ticketbox van het stadion eindelijk de kaarten voor de wedstrijd in handen! daar deden ze gelukkig niet moeilijk over. Ben gisteren weer thuisgekomen en er lagen geen kaarten in de bus (nooit opgestuurd dus), een slechte zaak. Toen we in het stadion aankwamen bleek dat ons vak was ingenomen door de Hoolies :) van PSG, de stewards scheten bananan en ook de politie had geen zin er iets aan te doen. Een vrouwelijke steward heeft ons toen meegenomen naar het vak eronder, betere plaatsen dus :) en fanatieke supporters boven ons, wat wil je nog meer…de wedstrijd was niet zo best, maar we hebben toch een mooie avond gehad. Het blijft een mooie club PSG, hopen dat ze kampioen worden

  • juultje29

    Leuk dat je het naar je zin hebt gehad…..

    Jammer van de verloren wedstrijd…

    Welk vak zat je? Aan de korte zijde volgens mij? want daar zitten de hoolie's van psg

  • Hakima

    Hoi ik probeer via de officele site kaarten te kopen voor de wedstrijd van 31-8-2013 maar helaas lukt dat niet kan iemand mij hier bij helpen?

    Gr. Hakima