uitgaan in parijs 2e weekend september

• Joost

hallo allemaal!

van 9-12 september moet ik voor mijn werk in en om parijs zijn. ik denk er dus over maar weer een hotel in parijs te nemen. savonds wil ik eigelijk wel lekker naar een leuke disco (ben 35 jaar dus geen kleuterdisco)

wat zijn aanraders en wie zijn er nog meer in parijs die dagen om zo misschien met meerdere te stappen?

groet

Joost!

• Chris

Hoi Joost,

kijk eens bij Parijs Online

hebben een speciale pagina met ‘uitgaanstips’, misschien zit er wat voor je tussen.

veel plezier

mvg

Chris

http://www.parijsmijnstad.nl

• joost

dank je chris, veel aanbod en zeker leuke dingen !

nu nog wat gezelsschap wat er ook heen gaat anders sta ik daar all alone..!

is er ook een forum van NL-s die geregeld in Parijs verblijft of woont?

gr

Joost

• joost

fantine biedt poeiers aan zo te lezen

via couchsurfing inmiddels wat gezelsschap gevonden, helemaal tof, paar leuke jongelui die in parijs wonen en ook van nieuwe mensen ontmoeten houden

coushsurfing is echt een aanrader!!!

• jeanine

Beste Joop,

Een website voor Nederlanders in Frankrijk (Parijs) is www.nederlanders.fr

Naar mijn ervaring zjn er weinig kinderdisco's in Parijs. De leeftijd om te gaan stappen ligt hier best wel wat hoger. Op de Champs Elysees heb je een aantal leuke clubs! Helaas ben ik er zelf niet dat weekend. Ik zit namelijk regelmatig in NL!

Couchsurfing is inderdaad een hele leuke website! Ook om lekker goedkoop te overnachten. Indien je wat meer privacy wilt kun je eventueel ook mijn appartement huren :-)

Heeft een goeie ligging aan lijn RERA Vincennes en lijn 1 Berault.

Have fun in Paris!

Groetjes Jeanine

• roelien

hoi is je appartement ook te huur het weekend van pinkstern, voor 3 nachten, voor een stel met een kind van 4 jr?

heb je wat meer info qua ligging, parkeergelegenheid etc?

groet

roelien