Spoedig gezocht! Woonruimte in Parijs

• Cauquén

Hallo allemaal!

Aanstaande maandag al begin ik aan een leuke stage in Parijs en nu begint de tijd te dringen om een verblijfplek te zoeken in of in de buurt van Parijs voor enkele maanden. Dus vroeg ik me af of iemand mij hierbij zou kunnen helpen?

Even over mij:

Ik ben een nette student van 20 jaar, kan me makkelijk aanpassen en ik ben niet veeleisend. Samenwonen of alleen, allebei geen probleem. Zelf rook ik niet en ik heb ook geen huisdieren of medische kwaaltjes. Ik heb geen smetvrees maar een schone omgeving is wel prettig voor iedereen denk ik.

Ik hou onder andere van reizen, cinema, literatuur, cultuur en gezellige etentjes. Verder wil ik graag zoveel mogelijk ontdekken van Parijs dus een leuke gids is altijd welkom! Ik spreek vloeiend Nederlands, bijna vloeiend Engels, redelijk Frans en met mijn half Nederlands/half Argentijnse achtergrond een aardig woordje Spaans.

Als student in tijden van Economische crisis waardeer ik een betaalbare huur voor een redelijke kamer, ik hoef niet te leven als een miljonair maar aanwezigheid van enkele voorzieningen zoals een wasmachine, koelkast, fornuis of ander meubilair is een grote plus.

Mocht je zelf iets in de aanbieding hebben of ken je iemand die een nette huurder zoekt? Laat het me weten op cevprandi@hotmail.com en dan kan ik je meer informatie geven.

Met vriendelijke groet,

Cauquén

• Jeanine

Een vriendin van mij verhuurt haar appartement voor 2 maanden vanaf 15 okt. Miss kun je met haar wat afspreken? Wie weet kun je eerder bij haar verblijven? j_ramic@hotmail.com Ik geloof dat ze het voor ongeveer 800 euro per maand verhuurt, maar dan zit je wel midden in het cetrum.

Gr Jeanine

• Cauquén

Hoi Jeanine,

Dankjewel voor je reactie:)

Het aanbod klinkt aantrekkelijk maar ik vrees dat 800,- een beetje boven mijn budget ligt, ik ben namelijk ook maar een student;)

Wél zal ik haar even emailen voor meer info, hopelijk kent zij in noodgevallen ook andere verhuurders die iemand zoeken.

Groeten,

Cauquén

• Cauquén

O ja trouwens: welke taal spreekt zij?