30 man naar Parijs

• Chris

Een kennis van me heeft gevraagd of ik mee wil als gids voor 4 of 5 dagen naar Parijs.

Buiten het feit om dat dit een behoorlijke klus is ben ik in die periode (okt. 2012) verhinderd.

Er zullen hier misschien wel mensen tussen zitten die ooit eens iets in de vorm van een schoolreis hebben geregeld.

Weet iemand een adres of organisatie voor een groep van 30 personen, incl. bus, gids, hotel, excursies en eten?

Bij voorbaat dank

• parijs

Ipv een ‘bruiloftavond’ hebben wij een weekendje Parijs georganiseerd voor 29 personen toen we gingen trouwen.

Zijn gewoon met Peter Langhout gegaan.

Een paar weken ervoor een weekendje heen om in het Quartier Latin een kelder bij een Griek te reserveren voor het diner op vrijdagaaf.

Ontbijt zat erbij.

Vrijdagavond eten op onze kosten dus en zaterdag ieder voor zich. (lunch en diner)

Zaterdagavond bij Pont Neuf nog een boottocht gemaakt. Hoef je ook niet van tevoren te organiseren.

Met een beetje medewerking van iedereen is het echt een geweldig weekend geworden.

Elke verjaardag of bijeenkomst gaat het er nog steeds over en het is inmiddels 8 jaar geleden.

Maar Perraudin weet volgens mij wel meer.

Succes in ieder geval!