Goede parkeergarage bij A3

• wiwo

Wie weet een goede parkeergarage dichtbij de A3?

• Chris

Hoi Wiwo,

er is een Vinci Parc Relais Galliéni precies aan het einde van de A3, bij Porte de Bagnolet.

Je hoeft dan niet meer de Périphérique op te rijden.

Metro Galliéni (lijn 3)‎ is er vlakbij, dus gemakkelijk naar centrum Parijs. Voor 24 uur vragen ze € 10,00.

Er zullen best goedkopere plekjes zijn, maar Vinci is goed en veilig.

Veel plezier

• joop

nou veilig….

vorig jaar i myn auto daar zwaar beschadigd, zonder briefje onder de ruit.

ik parkeer meestal onder het novotel suite hotel bij port de montreuil, das een afslag verder als bagnolet. via bagnolet kan je er ook binnendoor naartoe, is 2km en makkelijk te vinden.

• parijs

Net als Joop zet ik ook mijn auto bij Porte de Montreuil.

Gratis en bewaakt (al zegt dat inderdaad niks, ook hier in NL wel eens schade zonder briefje).

• Esther

Beste Chris,

op de site van Vinci kan ik het parc relais gallieni niet vinden. bestaat de parking niet meer of heeft het een andere naam gekregen? wanneer ik jouw link volg kom ik uit op alhambra rue de malte, maar daar kost het 28 euro per dag….

wij rijden vanuit nederland met de auto naar parijs en zoeken een parkeergarage ergens aan de peripherique, zodat we de stad niet inhoeven, liefst veilig en dichtbij een metro station.

zou je me van een tip kunnen voorzien?

alvast dank, ESther

• Chris

Hoi Esther,

Het heet toch echt Parc Relais Galliéni, maar het wordt ook wel Parking Porte Bagnolet genoemd.

Adres: 28 avenue Charles de Gaulle, 93541 Bagnolet

Tel: +33 1 43 63 19 99

Kijk even naar deze link.

Klik op de P symbool op het kaartje, er komt een extra infoschermpje

Klik op Tarifs en je zult zien dat ze (maar) € 10,00 per 24 uur vragen.

Succes ermee en uiteraard plezier in Parijs.

• esther

bedankt Chris, dat maakt veel duidelijk, esther