Pinksteren in Parijs

• Christina Johanna

Hallo wij gaan met pinksteren naar Parijs. Is 2e pinksterdag alles open daar of is het net als hier een feestdag en dus niets te beleven?

Eifeltoren ed zijn altijd toch wel open?

• Chris

Hoi Tineke

Je zult weinig merken van de 2e pinksterdag.

Alles gewoon open, zeker de toeristentrekkers.

Het valt natuurlijk wel op een maandag, de dag dat normaal veel museums zijn gesloten.

Veel plezier

• Els

Hier kun je vinden welke musea en monumenten tijdens feestdagen in 2012 gesloten zijn. Kijk bij Openingstijden.

• Christina Johanna

Oke dank jullie wel! We gaan toch niet naar een museum, mijn zoontjes willen graag de eifeltoren zien en de notre dame, en misschien dat we nog een rodnvaart maken.

• Christina Johanna

Hing verkeerd maar jij ook bedankt voor de link!

• Chris

Tineke Schreef:

——————————————————-

> Oke dank jullie wel! We gaan toch niet naar een

> museum, mijn zoontjes willen graag de eifeltoren

> zien en de notre dame, en misschien dat we nog een

> rodnvaart maken.

Als je durft……….zullen je zoontjes dit misschien ook wel leuk vinden ;-)

• E. Bijsterveld

Hoi Tineke,

Ik ga met Pasen naar Parijs toe en heb eigenlijk dezelfde vraag. Ik wil graag een tour doen in dit weekend want dit lijkt mij erg leuk. Weet iemand wat voor opties er zijn om dit te doen? Bus, wandel, segway etc? En kent iemand toevallig bedrijven die dit weekend gewoon open zijn?

Dankjulliewel alvast.

Ellen

• Rob de J.

Hoi Tineke en Ellen,

Zowel met Pasen als met Pinksteren zijn alle bezienswaardigheden inderdaad gewoon open. Wat betreft jouw vraag voor het doen van een tour Ellen: dit kan op op verschillende manieren. Ik heb ooit een boot tour en een fietstour door Parijs gedaan. Was beide heel erg leuk, maar bij de boot tour zie je uiteraard minder van de stad dan op de fiets. Kijk eens op http://www.bajabikes.eu/nl/parijs, met hun heb ik toen gefietst. Zij biedden ook wandeltours aan dus dan kun je altijd nog kijken wat je het leukste lijkt. De gidsen hier zijn overigens Nederlands dus dat is helemaal leuk en makkelijk.

Meer tips nodig? Let me know!

Au revoir,

Rob

• Christina Johanna

Whaaaaaaaaaa dat durf ik echt niet hoor!