Coulée Verte

• The Iceman

Hallo,

Wie heeft er al de Coulée Verte gewandeld ( iets zoals de tegenhanger van de Highline in manhattan )

mvg

• Ruud

Hallo,

ik heb hem gelopen.

groet Ruud

• parijs

Bedoel je de Promenade Plantee??

Done that!!

Nikita

• Chris

Meerdere keren en is leuk om te doen, je wandelt als het ware door de achtertuin van de Parijzenaren,

maar ik snap de vergelijking niet met highline in Manhattan??

• The Iceman

Hallo Chris,

Wij dachten dat het ook een oude spoorwegbedding was zoals de Highline . Je loopt daar ook enkele meters boven de weg . Maar nu zie ik op google het verschil dus sorry .

Bedankt voor je mooie website al heel wat van opgestoken.

mvg

• The Iceman

Nikita,

Ik denk dat dit hetzelfde is en we gaan dit zeker doen.

• Chris

Maakt niet en het blijft een heel leuke wandeling, zeker wanneer de rozen in bloei staan, prachtig!

……… en bedankt voor je compliment ;-)

• parijs

Is inderdaad een aanrader, vooral met mooi weer.

Loop ook eens naar beneden en de straatjes door, maar kijk vooral naar de gebouwen (op ooghoogte).

Een heel ander perspectief.

Zelf begonnen vanaf de Bastille en dan helemaal door naar Bois de Vincennes.

Nikita

• rudy

Volgens mij staat deze ook bekend als de Viaduc des Arts:

www.leviaducdesarts.com/.

Een fanastische wandeling, die ik meerder malen heb gedaan en het is weer eens iets anders dan het louvre, de eifel toren etc …

Rudy

www.paris-room-rental.com

• Yvon3

Viaduc des Arts zijn volgens mij de winkeltjes en galerietjes beneden de Promonade Plantée,onder de oude bogen van het spoor.

Ik heb de promonade ook al een paar keer gelopen,heel bijzonder,om zo tussen het groen en de bloemen de stad uit te lopen en de architectuur van de huizen te zien veranderen.