van treinstation gare du nord, naar vliegveld orly

• cynthiaheiloo@hotmail.com

ik had een vraag, ik ga volgende week vrijdag van treinstation gare du nord,naar vliegveld orly. in parijs. na had ik al gekeken voor het vervoer, maar ik zag dat er vanaf verschillende plekken in parijs speciale bussen naar vliegveld orly rijden, maar die kosten tussen de 7 en tien euro, dat vind ik erg prijzig. voor een enkeltje. zijn er geen andere en goedkopere mogelijke heden.

groetjes cynthia

• Chris

Hoi Cyntia,

Ik denk (weet haast wel zeker) dat het de goedkoopste manier is.

Maar € 7,00 voor een ritje van ca. 20 km lijkt me toch niet te duur?

De Orlybus vertrekt trouwens niet van Gare du Nord maar vanaf Denfert Rochereau.

Veel plezier gewenst in Parijs

• Els

Kijk voor alle mogelijkheden van Parijs naar Orly v.v. op Parijs à la carte. De rit per Orlybus kost 6,90. Van Gare du Nord moet je dan eerst naar Denfert-Rochereau (1 ticket à 1,70). Totaal dus 8,60.

• cynthiaheiloo@hotmail.com

weet een van jullie of er nog iets leuks kan doen rond treinstation gare du nord. ik kom rond half 3 aan en mijn vliegtuig gaat vanaf orly rond 19.50.ik wil rond kwart over vijf inchecken.

groetjes en bedankt voor de informatie die jullie hadden gegeven…

• Els

je zou met metro 4 naar het Ile de la Cité kunnen rijden, daar wat rondlopen, de Notre Dame bezoeken, langs de Seine slenteren, in een parkje zitten, op een terras wat drinken. Rond het Gare du Nord is niet erg veel te doen.