Chinese wijk

  • steve

    Hi Marcel,

    Heb je daar ook adressen voor zwangerschap- en positie kleding

    Gr en bedankt

    Steve

  • An

    Hoi

    Weet iemand in welke wijk ik moet zijn in Parijs voor leuke betaalbare kinder en dames kleding.

    Ik zie verschillende wijken staan?

    Maar heeft er iemand tips.

    En kan er ook per stuk gekocht worden alleeb per hele maat serie's.

    Ik hoor het graag.

    Ik had ook gezien dat marcel veel info had zou je mij willen mailen.

    Bedankt

  • hengel_01@hotmail.com

    Marcel,

    graag zou ik meer willen weten over de chinese wijk!

    ik ga maar 1 dag en wil mijn tijd goed kunnen benutten.

    Ik wil graag goedkope winkels met leuke kleding/schoenen.

    waar moet ik zijn??

  • Ans

    hallo…

    Ik ben nieuw hier en zie nu een hele interesante topic.

    Ik volg nu een cursus Eigen webwinkel starten om alle kneepjes goed te kunnen beheersen.

    Intussen heb ik veel gezocht naar goedkope groothandel

    China heft heel veel goedkoop maar ik durf het nog niet aan om naar een onbekend bedrijf al mijn spaargeld te sturen.

    Ben zelf een alleenstaande moeder die hard knokt om iest op te bouwen voor mezelf maar vooral mijn kids.

    Nu zie ik dat jullie het hebben over chinze groothandels hier in Europa…dat wist ik niet!!! Daar wil ik echt veeeeel meer van weten…Adressen graag of beter gezegd PLEASE!!!!!

    MIJN OPRECHTE DANK ALVAST!!!!

  • Ans73

    .

  • gina

    Hoi Marcel.

    wij willen je graag wat vragen stellen,

    wij gaan een kledingzaak beginnen, maar we willen kijken naar leuke mooie betaalbare dames kleding, in parijs,

    misschien kan jij ons verder helpen, hoe het in zijn werking gaat, en waar de groothandels(winkels) zijn.

    misschien kan jij ons aan adressen helpen??

    we zouden je dankbaar zijn,

    vriendelijke groet

    Gina

  • Anja

    Hoi ik wil ook graag dames kleding gaan verkopen en party's geven kunt u mij vertellen waar de groothandel zit in Duitsland waar u over schrijft en weet ook iemand leuke betaalbare kinderkleding??

  • Anja

    Hoi Marcel ik kan je niet mailen ma wil graag meer info over de groothandels van chinese kleding dames en kinderen

  • Amber Singh Subba

    Dear Sir/Madam,

    I am starting a ready made clothe shop very soon in the Nederland. As such, now I am busy in searching a cheapest clothe wholesaler (supplier). I hope I can receive good advise en address of the wholesalers from you via this mail.

    Thank you.

  • corlinda

    hoi marcel

    wat moet ik me voorstellen bij deze kleding modern en wat voor dingen hebben ze daar een beetje ook merk

    vriendelijke groet corlinda