Chinese wijk

  • Angelique

    Hoi waar is dat eigelijk ben aan zoeken maar krijg niks gevonden wat voor irts is daar allemaal

    Mvg Angelique

  • Parijs Moderator

    Beste deelnemers aan deze discussie. Inmiddels is deze discussie zover afgeweken van het hoofdonderwerp “verblijven in Parijs”, dat ik heb moeten besluiten om deze discussie te sluiten.

  • Parijs Moderator

    Ik zal in eerste instantie de discussie nog gewoon laten staan, zodat iedereen de gedeelde informatie nog kan inzien.

    Mijn verzoek is wel om geen reacties meer te plaatsen, aangezien ik anders genoodzaakt ben deze discussie helaas te verwijderen.

  • Bianca

    Hallo

    Ik zie heel veel vragen over de Chinese wijk in Parijs sn Duitsland maar nergens geen antwoorden

    Waar moeten we zijn in Parijs ? En is het echt goede kwaliteit ?

  • yvonne

    heb ook kleding zaak in nederland weet jij adressen in nederland soort gelijk als parijs ik weet china town in den haag is dit vergelijkbaar of antwerpen hopelijk kan je me aan adres helpen nvg yvonne

  • floor

    beste,

    Ik wil graag iets beginnen met kleding. maar ik wil het wel klein houden.

    waar kan ik leuke betaalbare kleding vinden? ik ben toch opzoek naar Chinese kleding dat is erg gewild.

    kan er contact met mij worden opgenomen voor wat tips waar op welk adres ik moet zijn. heb ik daar een kvk nummer voor nodig om daar inkopen te doen?

    alvast bedankt

  • lisa

    Dag,

    Ik hoop u te kunnen helpen met u aan te raden de internetsite www.dodionline.com te bezichtigen.

    Dit is een on line verkoop site van een groothandel in accessoires en fantasie juwelen / sieraden.

    Zij ontwerpen hun eigen design vanuit Belgie en daarbij blijven de prijzen even competitief dan bij andere groothandels.

    De kwaliteit van hun producten alsook de prijzen zijn niet te kloppen wat prijs /kwaliteit betreft.

    Indien u zich kan verplaatsen kan u ook hun winkels in Brussel (Trade Mart en Triangel) en Parijs (omgeving Temple) bezoeken.

    Ze hebben een breed gamma juwelen in alle stylen (oorbellen, ringen, armbanden, halskettingen,…) en mode accessoires (sjaals, schoenen, riemen, hoeden, handtassen, …..).

    Hun internet site is heel aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken en wanneer u vragen heeft krijgt u meteen antwoord.

    Een echte aanrader

    Tot ziens

  • Chris

    Lilian Schreef:

    ——————————————————-

    > Dag allen,

    >

    > Aanstaande zaterdag ga ik naar Parijs en zou graag

    > de chinesewijk willen bezoeken, maar ik heb geen

    > idee waar ik deze kan vinden.

    > Weet iemand waar dit is?

    Hoi Lilian,

    De Chinese wijk ligt in het 13e arrondissement, een beetje rechtsonder Place d’Italie, in de driehoek tussen de Avenue de Choisy en de Avenue d'Ivry.

    Veel plezier in Parijs

  • maria frolich

    graag zou ik van iemand wat meer adressen en info willen waar in parijs ik precies inkoop adressen kan vinden !!

    alvast bedankt maria

  • Patries

    Goedendag

    Kunt u mij verder helpen met leuke adresjes voor dames -heren-kinderen kleding sieraden en tassen in Parijs?

    Ik zou er heel blij mee zijn .

    Mvg Patries