Welkom!!!

  • Nikita

    Hallo allemaal!!!

    Welkom op het Prikbord / Forum van de Parijs Pagina.

    We gaan weer iedereen voorzien van tips naar Parijs sturen, zodat ze een onvergetelijke tijd hebben.

    Helaas zijn alle oude berichten er niet meer, maar ik weet zeker dat er genoeg tips komen voor iedereen.

    Heel veel plezier!

    Nikita

  • Vonne 4

    Gaan we toch gewoon opnieuw beginnen! Nikita,héél veel succes ,en dat we er maar weer véél tips af mogen halen en mogen geven! Groetjes Yvonne.

  • henry (5000)

    dit is pas goed nieuws!!!!!!!!!!

    kunnen we elkaar weer goed voorzien van tips e.d. over parijs. veel succes nikita, en goed van jouw dit je dit op je hebt genomen.

    chapeau!

  • jaap

    gelukkkig we kunnen weer van start!!!

  • Nikita

    Ja, k ben zelf ook erg blij.

    Ik vind het hardstikke leuk om met Parijs bezig te zijn en nu kan ik ongeneneerd de hele dag aan mijn ‘obsessie’ denken!

  • Sandra

    Nikita,

    Hartstikke leuk dat er weer een prikbord voor de tips is.

    Ik wens je heel veel succes.

    Groetjes,

    Sandra.

  • Vonne 4

    Wat leuk dat er toch zoveel mensen zijn die ook helemaal gek zijn van Parijs,ik ben al in veel steden(o.a.Londen,Berlijn,Barcelona,Rome en pas naar Praag)geweest,allemaal heel mooi,maar er kan niéts tippen aan Parijs voor mij en niemand ,behalve één vriendin(waar ik dus vaak mee ga)begrijpt het,jammer hoor.Maar ik ben blij dat we hier weer over die heerlijke stad kunnen kletsen.Gr.Yvonne

  • Sandra

    Ook ik ben helemaal gek van Parijs maar heb er dan zelf ook 5jr. gewoond.

    Maar ik moet bekennen dat New York en Sydney ook waanzinnig zijn.

    Ik hoop dat er weer veel tips op deze site komen te staan.

    Ik ga weer met oud/nieuw en normaal gaan we altijd naar mijn vriendin (heeft een eigen restaurant in Parijs) maar dit jaar willen we eens iets anders doen.

    Hebben jullie nog tips?

    Groetjes,

    Sandra.

  • Soraya

    veel succes Nikita, ik ben er weer elke dag bij!

  • joke

    sandra probeer de camping in appelscha eens op oudjaarsnacht, das geweldig en onvergetelijk!