Formule 1 Hotels?

• Jeffrey

Hallo,

Ik ben van plan om van 30 december tot 2 januari naar Parijs te gaan.

Nu wil ik samen met een vriend een kamer in een F1 hotel gaan boeken;

http://www.formule1-hotels.nl

Weet iemans welk van de hotels het best gelegen is?

En of ik ook m'n auto makkelijk daar (gratis) kan parkeren?

Ik wil de auto in Parijs niet gaan gebruiken maar gebruik gaan maken van het openbaar vervoer (metro) dus het is ook wel een vereiste dat er een metro of dan wel trein station in de buurt zit zodat we snel naar het centrum van Parijs kunnen.

Verder willen we ook een dagje naar Disneyland gaan.

Wie kan me helpen?

Ik spreek 0,0 Frans dus vandaar dat ik hulp nodig heb.

ALVAST BEDANKT!

• Perraudin

De Formule 1 hotels liggen meestal aan de ringweg van Parijs. Niet de meeste leuke lokaties dus

Misschien is Chateau de Chaalis wat voor jullie. Buiten Parijs , in het bos. Op 10 min van Disney

Meer info op www.parijsonline.nl

Groet

Perraudin

• henry

formule 1 hotel porte de montreuil is misschien wel iets voor jullie. het hotel ligt pal aan de afslag er is ook een ibis hotel en een suite hotel. het zal me niet verbazen als ze allemaal in hetzelde gebouw gehuisvest zijn. er schijnt daar een heel goedkope parkeergarage te zijn waar je bijna gratis kunt parkeren. voor meer informatie over parkeren bij montreuil kijk op de site van parijsonline, bij forum en dan naar parkeren, daar staan tips en adviezen op van mensen die daar eerder hun auto gestald hebben. metro station is er ook vlakbij.

overigens zou ik niet te lang wachten met het boeken van een hotel met oud en nieuw in parijs er zijn al populaire hotels die al volgeboekt zijn.

het is volgens mij erg intrek om oud en nieuw in parijs te vieren, misschien ga ik het volgend jaar ook maar eens proberen!

• Marthe

Bonjour!

Er ligt inderdaad een formule 1 hotel bij de porte de Montreuil. Als je de metro uitkomt, steek je eerst de perif over en dan ligt het achter de parkeerplaats/markt(hangt van de dag af). Goed op je spullen passen hier, vooral als het markt is zijn er veel zakkenrollers actief. Verder super makkelijk te bereiken per metro.

• rob

wat henry zegt dat klopt, de porte de montreuil is idaal, daar zit suitehotel, ibis en f1 in 1 straat met een gezamelijke parking a 8 euro p. 24u. kijk ook ff wat ibis kost, vaak maar paar euro per nacht meer en je hebt een bad, eigen toilet en meer comfort. oook suite is ideaal, 160/3dagen, incl ontbijt. echte aanrader en vlakbij de metro, dus je bent zo in de city!!

heel veel plezier

groet

• Jeffrey

Ik denk dat ik voor het F1 Hotel bij Porte de Montreuil ga.

Ik wil morgen de reservering bij het F1 hotel gaan maken, maar heb toch nog een paar branderige vragen;

Op het Parijsonline.nl forum las ik het (laatste) bericht;

http://foxtrot.messageboard.nl/2856/viewtopic.php?t=32

Ik neem aan dat dit dus ook de route is naar het betreffende hotel / parkeergarage?

Is het mogelijk dat je een parkeerplek reserveerd?

En zo niet, is er dan wel genoeg plek beschikbaar?

Weet er iemand antwoord aub?

Alvast bedankt!

• Jeffrey

Weet er iemand antwoord?

Ik heb overigens inmiddels gereserveerd!

• Perraudin

Ik zou dit dan even vragen aan diegene die dat bericht toen geschreven heeft op het forum van parijsonline. Cees dus

Perraudin

• Steluta

mooi

• Martin - stuur.mijn.email@12move.nl

Beste Jeffrey (en anderen die dit onderwerp volgen)

Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Ikzelf ga binnenkort ook naar Parijs en Disneyland en heb dezelfde vraag als jij.

Als jij mij zou willen laten weten hoe het je vergaan is dan hoor ik dat graag. (al zit er heel wat tijd tussen jouw en mijn bezoek)

Groeten, Martin

(stuur.mijn.email@12move.nl)