Formule 1 Hotels?

• har

martin,

ik zet mijn auto altijd in de garage van porte de montreuil voor drie dagen (van vr t/m zo) geheel gratis, en ga dan met de metro naar mijn hotel in bercy.

maar…….. wat wil je precies weten?

misschien kun je beter een nieuwe topic maken!

• gert

hey har zet je je auto dan in de garage van suitehotels/formula 1? ik parkeer hem daar ook altijd voor niks als ik in suite hotels verblijf maar zoveel lef als jy heb ik geloof ik niet.!

trouwens het F1 is een aso hotel, douche en gore wc's op gang, moet je snachts naar de wc dan struikel je over de troep en de afrikanen die er staan te dealen. geen hotel voor mij, dan maar iets meer betalen. trouwens voor goed 10 euro per nacht boek je etap en heb je een eigen wc en douche…(en ook goedkoop parkeren)

die op port montreuil is ook erg goed, zit ietsie verder in de straat, op de hoek. parkeergarage is er schuinachter, parkeerkelder is het eigelijk

• har

die parkeergarage zit onder het hotel van o.a. ibis, suite e.d. en tevens onder het overdekte winkelcentrum wat daar is. vanuit de parkeergarage kun je zo de carrefour inlopen. daar kan iedereen parkeren hoor! hoef je geen lef voor te hebben.

in die hotels zelf heb ik nog nooit overnacht dus daar kan ik niet over meepraten. ik heb zelf altijd hetzelfde hotel kom ik al jaren (ibis) goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Perraudin

Bonjour Jeffrey

Op www.hotelgidsparijs.nl staan verschillende hotels (Etap, Formule 1 en Campanille) met hun lokatie!!

Allemaal op basis van eigen ervaringen en aanraden van Parijsonline bezoekers