hotel bij gare du nord makkelijk bereikbaar?

• suus

Hoi harrie,

En welke is dat precies als ik vragen mag? Want dat klinkt inderdaad wel erg goed!

heb al wel gekeken,maar er zijn er zoveel….

Bedankt alvast!

groetjes Suus

• Harrie

Hallo Suus;

Wij gaan een drietal keren per jaar naar Parijs en slapen zonder uitzondering in een Etap hotel. Het hotel ligt in de Rue Docteur Babinski in de wijk Saint Quen. Het hotel kost € 41 per kamer voor maximaal drie personen. Ontbijt kost € 3.70 pp

De auto kun je uitstekend parkeren onder het hotel voor € 17 per 24 uur.

Wij lopen altijd alles, dan leer je Parijs het beste kennen. Koop een goede stadskaart of vraag er een aan de lobby van je hotel ( Uitgegeven door Lafayette)

Vanaf Charles de Gaulle rechterbaan kiezen tot aan Porte de La Chapelle, volg de peripherique Oost. Op de peripherique eerste afslag nemen, Onder aan kruispunt oversteken en parallel aan peripherique blijven rijden. twee kruispunten over en je staat voor het hotel.

Verwacht geen stijl of uitgebreid ontbijt.Wel een goede plek om te slapen en Parijs ligt letterlijk aan je voeten. Deze goedkopere hotels bieden je wel de mogelijkheid om een aantal keren per jaar te gaan voor je euros.

Harrie

• suus

Hartelijk dank voor je uitgebreide uitleg! Klinkt erg goed!

Ik hoef ook geen super deluxe hotel want zo kun je inderdaad wat vaker per jaar weg.

Nogmaals bedankt,en de rest ook natuurlijk allemaal!

Groetjes Suus

• Peter H.

Nog een vraag aan Suus. Waarom ga je met de auto naar Parijs. Met 2 personen kun je via de trein, hispeed, voor 100 euro p.persoon. Dan kom je aan op het Gare du Nord. Dat is met auto aan benzine en tol al meer. Ben je met meer dan 2 personen, dan loont het.

• Harrie

Hoi Peter.

Is een mogeljkheid, natuurlijk. Maar met de auto rij je weg wanneer je wilt. Ons kost het € 80 aan benzine, heen en terug, 2 maal € 11.50 tol : 2 beurzen.

Toch fors goedkoper.

• Marthe

Hoi Harrie,

Even ter info St. Ouen is een plaats, geen wijk. Het ligt in het department Seine St.Denis(93), net buiten Parijs.

• vlockie

Hoi Suus,

Toevallig ben ik ook een weekendje naar Parijs aan het voorbereiden en dit is ook mijn eerste keer!!

Heb jij al een hotel gevonden? Ik wil in ieder geval met de Thalys reizen en dan in combinatie met een hotel. Ik denk dat dat het goedkoopste is.

Wij gaan dan op vrijdag weg en op zondagavond terug.

Gr