dat van die koffer ga ik zeker doen,goeie tip!
Nou ik zal jullie even laten lachen want ik heb een mega lijst gemaakt die ik in 2 dagen wil doen. En dit allemaal dankzij jullie tips. Ik heb zelfs letterlijk dingen van o.a Simone,nikita,yvonne etc etc overgeschreven waar ik nu dus dit weekend van heb kunnen plannen.
dag 1 zondag eerst dus Sacre Coeur (zonder koffer!!) en place du tetre (ook peter en marthe bedankt!) en omgeving. Dan inchecken om 14.00
om 14.05 (haha) naar centre Pompidou,Louvre (kort) en tuilerieen. Notre dame en de 2 eilanden.ijsje eten bij Berthillon. La Conciergerie. (twijfel,alleen als het echt de moeite waard is)
Evt. (snelle hap) eten in Quartier latin of Montmartre. Avond uitstappen bij metro Invalides en via pont alexandre richting Champs elysees naar Arc de Triomf. (thanks Simone!)
Als er nog tijd is de Eiffeltoren. (lachen jullie al???) en een borrel bij Fleche d'or. Schijnen leuke (gratis) bandjes op te treden in een soort van oud treinstation.
Volgende dag beginnen met alles wat de vorige dag niet gelukt is.
En verder galerie Lafayette
picknicken in jardin de luxenbourg
Bercy (lijn 14!) en cour st.Emillon (bedankt Harris!)
savonds eten bij buffalo grill of in gare du Nord bij een indiaas restaurant. (favoriet eten van mijn vriend) en/of omgeving rue des abesses.
dan hebben we de dinsdagochtend ook nog een paar uur.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. We zijn wel 2 mensen die overal snel doorheen gaan,en gaan gerust alleen naar het louvre om de mona lisa te zien en meteen weer naar buiten. (sorry voor de museumliefhebbers)
Dus graag tips en reacties als ik iets beter kan veranderen…..
Groetjes Suus