ja hoor....geboekt! en metrovraag

• Simone

Haha nee hoor Suus, ik lach niet want ik weet zeker dat je eigenlijk nog meer had willen in plannen :-).

Voor wat betreft het Louvre en museumbezoek, ik ben ook niet zo'n museumbezoeker. Ik heb het Louvre pas bij de tigste keer in Parijs bezocht, alleen maar omdat het regende en het de 1e zondag van de maand was (gratis entree) en ik ben er nog een 2e keer geweest omdat mijn moeder ook de Mona Lisa wilde bewonderen. Beide keren kostte het even goed toch nog minimaal 2 uur, het Louvre is nl grrrrroooooooooooooot en er moet geen lange rij bij de ingang staan……..

Oftewel, als het mooi weer is, zou ik lekker buiten blijven en het Louvre voor een andere keer bewaren ;-).

En voor die koffer neerzetten en pas laat terug komen, daar heeft Marthe helemaal gelijk in. Ik ben wat dat betreft erg Nederlands, regels, structuur en van de klok, die Fransen (of zijn het met name de Parijzenaars?) zijn het tegenovergestelde, dus ja, waarom niet je koffer neerzetten en gewoon gaan met die banaan?

• suus

goed idee! het wordt steeds beter haha!

bedankt!

groetjes Suus

• Nikita

En Berthillon…. mmmmm

Als je op Ilse St. Louis bent… loop dan een stukje door.

Daar zit Amorino. Persoonlijk (lees echt persoonlijk) vind ik dat ijs daar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder….

• Marthe

Wanneer kom je weer een keer eten Nikita? Zal ik deze keer echt koken in plaats van gegrilde kippen scoren!

• Vonne 4

Je hebt heel wat plannetjes ,leuk hoor, en als het nu niet lukt doe je ze de volgende keer toch,want dat je terug gaat is zeker,je bent nú al zo enthousiast.Ik ben net terug,was met een vriendin mee van haar werk,zéér slecht hotel,maar we hebben weer genoten.Ik had weer allemaal leuke dingen gevonden die we nog niet gedaan hadden(na 14 keer van mij en 8 keer samen)en we hebben best weer wat over voor de volgende keer.Je komt namelijk altijd onverwachte verrassingen tegen waardoor je plannen veranderen,wij kwamen zaterdagmiddag midden in een soort Gay-parade terecht en hebben daar een hele tijd van staan te genieten,het was een happening en de hele stad leek één groot feest.Geniet maar lekker van Parijs,we horen wel hoe je het vond.Gr. Yvonne

Enne,Nikita,je hebt gelijk wat het ijs betreft,ik had nú een ijsje bij Berthillon,maar vond het de vorige keer van Amorino lekkerder.