Voetbaltickets PSG

  • Marc

    Wij zijn de eerste week van augustus in Parijs en nu zag ik dat Paris Saint Germain op 6 augustus thuis speelt tegen Lorient. Heeft iemand enig idee waar ik op het internet kaarten kan kopen/reserveren?? alvast bedankt.

  • juultje29

    op de site zelf van hun http://www.psg.fr/ - http://psg.francebillet.com/

    Ik ga geregeld naar psg en bestel de tickets via internet

    Schrijf je in via de site en je wordt op de hoogte gebracht wanneer je de tickets kan kopen!

  • Marc

    Bedankt juultje! heb je nog tips voor het bezoeken van PSG? wat is een mooi vak? het liefst

    in de buurt van de harde kern :)

  • juultje29

    Zit meestel op verschillende plekken. Je kan echt heel erg dicht bij het veld zitten namelijk. Prijzen vallen reuze mee,zelf voor de europa cup wedstrijden zat ik tegen het veld aan voor maar €25 euro. Volgens mij kan je geen tickets kopen in het vak van de harde kern(en) zelf. Je hebt ze aan beide korte kanten de harde kern. Je weet denk ik wel dat ze ook tegen elkaar vechten ( of hebben gedaan)

    Op de site van PSG kan je gewoon zelf kiezen welke tribune je wilt.

    tips? Nou niet te veel rotzooi mee nemen in het stadion anders moet je het inleveren. Flesje drank mag, maar de dop gaat er af.

    Eten ( bv de mac die aan de overkant zit) mag je gewoon meenemen naar binnen.

    verder gezellig mee doen met de supporters! reuze gezellig

    Ow en meld je aan op de PSG site, dan krijg je bericht wanneer je de tickets kunt bestellen

    En schrik niet van al die politie / ME daar!

  • juultje29

    Ik zie dat je nu al kaartjes kan kopen

  • Marc

    Bedankt voor je info Juultje! ik heb inmiddels 2 kaarten besteld, super.

  • juultje29

    Veel plezier!

    mocht je ook interesse hebben om een wedstrijd van Frankrijk te kijken in Stade de France, kan je dat ook bestellen via de site van stade de france.. In Oktober kan je 2 EK kwalificatiewedstrijden zien voor een pakket van €22,50 ( goedkoopste pakket) Frankrijk - Albanie en Frankrijk- Bosnie.

    Ik ga er ook heen

    Altijd leuk toch om buitenlandse wedstrijden te bezoeken

  • Marc

    Geen aantrekkelijke tegenstanders en eerst maar s naar PSG! bedankt tot dusver. greetz

  • juultje29

    nee, daarom is het ook zo geodkoop hahaha (:P)

    breng je tegen die tijd verslag uit?

  • Marc

    Ga ik cker doen juultje! tot mails

    groet van een S.C.H. supp.