of neem een MacDo a emporter, geweldig vind ik dat in Parijs, geen MacDrive maar gewoon een loket aan de straat :-)
Wie gaat er nou op een hotelkamer eten!!??
Terwijl je in Parijs bent!
Ik niet.
Heel misschien een enkele keer als manlief nog zin heeft in eten en we op weg naar het Hotel wat meenemen…
En een drankje uit je hotel is ook erg duur.
Bij je hotel zit vaak wel een supermarkt en daar kun je NOG goedkoper een drankje halen.
Dat doen we zelf vaak.
Drankje, stokbroodje, beleg en op naar een heerlijk plekje voor de lunch of ontbijt!
Ik kom al 45 jaar jaar in Parijs, maar heb nog nooit eten meegenomen naar het hotel. Wel een broodje of croissantje gegeten op straat. Daarmee zeg ik niet dat anderen het niet mogen, als het van het hotel mag. Veel hotels hebben daar wel problemen mee. Ik heb in 0 sterren hotels gelogeerd in mijn jonge jaren, later in 5 sterren hotels, zakelijk, maar heb nooit iets mee genomen om te eten. Ik vind het heerlijk om in een mooie brasserie te eten, met veel spiegels, zodat het lijkt of de zaak nog groter is. Ook in eenvoudige lunchrestaurants, in sterrenrestaurants, maar ik vond het overal smakelijk. Ik heb zelfs gegeten in de mcDonald op de Champs Elysee, een lekkere Bigmac met cola. Ik heb ook in de Flunch gegeten op Clichy, in Marokkaanse restaurants en ik heb onlangs nog een zeer smakelijk Afrikaanse restaurant ontdekt op Boulevard st. Denise voor een 3 gangen diner voor zo´n 20 euro en enorme porties. Ik zal proberen het webmailadres te achterhalen, want dat weet ik niet meer uit mijn hoofd.
De vraag was: tips om goedkoop te eten, op je hotelkamer eten zou hiervoor een oplossing kunnen zijn, meeneempizza, MacDo, sandwiches whatever.
Waarom eet je wel in een appartement en niet in een hotel, voor mij is het hetzelfde hoor, beide zijn puur een bijkom- en slaapplek.En waarom dan niet bijkomen met een meegebrachte maaltijd?
Zowel vriendlief als ik, geven niet echt veel om eten en zijn allebei niet van die types die uuuuuuuuuren kunnen tafelen. We eten veel liever overdag een dikbelegde sandwich in een park of zo, niks zelf smeren, op elke hoek van de straat kun je belegde baguettes kopen. Een half stokbrood, daar heb ik dan de rest van de dag al meer dan genoeg aan.
Smaken verschillen en ook de manieren plus momenten van eten n'est-ce pas? :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?